FMI: Iata, eu stau la usa si bat…

FMI bate la usa, oare cine ii va raspunde? Guvernul demis? Guvernul desemnat? Guvernul din umbra? Deng Xiaoping a prefigurat pentru China conceptul o tara, doua sisteme, care functioneaza acum bine mersi! Noi, fiind mai cu mot, am inventat conceptul Romania – 3 Guverne paralele, din care nu functioneaza practic niciunul!

Unul nu poate sa legifereze prin ordonante, deci adio legea unitara a pensiilor, salariul unic pe economie, rectificarea bugetului, concedii fara plata ale bugetarilor si alte conditii din acordul cu FMI. Altul asteapta validarea din Parlament, dar semnalul dat in comisiile de audiere e cam palid, ca lumina unui licurici, in fine, al treilea Guvern face exercitii in oglinda.  Suntem ca in bancul cu intrebarea: de ce merg militienii cate trei pe strada? Unul stie sa scrie, altul stie sa citeasca, iar al treilea ii pazeste pe cei doi intelectuali!

Asa ca misiunea comuna FMI-Banca Mondiala-UE a inceput evaluarea realizarii conditiilor din acord printr-o intalnire cu premierul demisionar. Ce-au discutat? Mister! Rezultatele au fost prezentate in presa in stilul Scanteia: a fost o intalnire „constructiva si fructuoasa”. Asa ca seful misiunii de evaluare a FMI in Romania,  Mr. Jeffrey Franks, s-a gandit sa raspunda unei solicitari a mele mai vechi si a invitat patronatele  la consultari pentru 2 ore pe data de 3 noiembrie. Lectii de macroeconomie in engleza! Sa vedem cum se descurca la fata locului cursantii…

Published in: on Octombrie 30, 2009 at 5:55 PM  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://danmateiagathon.wordpress.com/2009/10/30/fmi-iata-eu-stau-la-usa-si-bat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Felicitari. Se anunta interesant. Asa va vreau!

    • Multumesc de comentariul prompt. Tineti aproape pentru ca veti avea surprize placute si multe subiecte…

  2. bine aţi venit în lumea bloggerilor şi sper să aveţi viaţă lungă aici…eu deja v-am introdus în lista mea de blogguri favorite şi am să stau cu ochii pe dumneavoastră să văd ce mişcări faceţi! Succes!

    • Sigur ca voi avea si eu un Blogroll unde voi fi incantat sa adaug blogul Dvs. Va vom mentine atentia treaza pe acest blog numai cu stiri interesante.

  3. […] Agathon ne vorbeşte, într-un fel extrem de blogosferic şi subtil la nivel de luciditate, despre relaţia cu durere invers proporţională dintre FMI-Banca Mondială-UE şi România. […]

    • Comentariul tau este interesant, dar nu pot fi de acord cu opinia ta simplista ca cineva m-ar fi activat intr-un anume scop. Pur si simplu am considerat ca intr-o vreme atat de agitata punctul meu de vedere poate fi mai clar si mai detasat decat al altora…Astept sa argumentezi si sa dovedesti vreun parti pris in postarea mea si atunci o sa iti dau dreptate!


Lasă un răspuns

