In memoriam Gheorghe Dinica

Daca limba romana ar fi fost de circulatie internationala, i-am fi vazut in marile filme americane alaturi de monstrii sacri ai ecranului, cu o cariera incununata de Oscaruri…  Daca politicienii i-ar fi iubit cu adevarat, ar fi beneficiat de pensii echivalente macar  cu cele ale parlamentarilor, daca nu chiar cu cele de lux… Daca i-am fi pretuit cum meritau in timpul vietii, n-am mai fi asistat la competitia televiziunilor in elogii atunci cand ne parasesc definitiv. Daca am indrepta spre cultura, film, teatru macar o parte din finantarile absurde din buget, nu i-am fi obligat la compromisuri in telenovele ce se hraneau din ratingul adus de talentul lor urias. Daca am mai avea lacrimi ar trebui sa-i plangem pentru ca Stefan Iordache si Gheorghe Dinica sunt unici si irepetabili. Daca am fi intelepti am intelege ca mai avem o mana de actori mari, uriasi, si ca trebuie sa traim fiecare clipa pe care ne-o ofera cu harul lor nepretuit. Ar trebui insa sa intelegem si ca ei sunt oameni care nu se pot hrani doar cu arta…Daca…

Published in: on Noiembrie 11, 2009 at 1:11 PM  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://danmateiagathon.wordpress.com/2009/11/11/in-memoriam-gheorghe-dinica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

