Nu cred in coincidente…

Stiu ca e final de campanie si ca acum sunt folosite tot felul de arme, albe, negre, gri, pe motiv ca scopul (castigarea alegerilor) scuza mijloacele. Tocmai de aceea, anumite “coincidente” din ultimele zile mi s-au parut interesante. Ieri, un anumit domn, care s-a prezentat ca angajatul unei agentii de stiri, m-a “avertizat” ca niste indivizi ar fi dat cateva declaratii “compromitatoare” despre mine. Dovezi, intreb? Nu, dar isi asuma raspunderea declaratiilor. Acum si eu m-am intalnit cu extraterestrii si am fost pe Marte, dar am pierdut dovezile, motiv pentru care nu spun la nimeni. In schimbul neaparitiei acestor declaratii de importanta nationala, mi se sugereaza sa fiu dragut sau chiar sa intru in afaceri (probabil, pentru a fi inregistrat)…

Alaltaieri, din alta parte, cineva se lauda cu niste casete tot asa, compromitatoare, in care doi mameluci vorbesc despre mine pe subiectul Herculane, si care vor ajunge la o televiziune de mare rasunet si calitate daca… Dovezi, probe? Nimic.

 Mai aud ca se realizeaza la aceeasi televiziune un serial cu mine in rol principal, in locatiile Snagov si Constanta, premiera urmand sa aiba loc pana in alegeri. Ma pricep putin la “cinematografia” subterana, asa ca stiu si cine e regizorul acestui film, si scenaristul, ba chiar si cameramanul!

Acum, cand se umbla la compromiterea mea prin casete cu declaratii facute dupa ureche sau cand se incearca cooptarea mea in afaceri, probabil cu interceptarea sub maneca, incep sa ma intreb cat de tare isi doreste cineva sa castige alegerile ca sa isi imagineze ca ma poate implica in aceasta mocirla in care am declarat ca nu intru pentru ca nu mai fac politica.

Un singur lucru nu stiu cei care incearca sa ma transforme in tinta electorala. Spre deosebire de casetele lor ieftine si de declaratii culese la coltul blocului, eu chiar stiu cu ce se mananca politica din Romania si cine sunt cei care plimba casete si amenintari in speranta ca vor obtine procente electorale sau bani, precum si cine sunt cei care trag sforile acestui gen de activitati. Imi pare rau doar ca, in loc sa isi duca lupta electorala cu cei care s-au implicat in aceasta campanie, incearca sa gaseasca tinte colaterale. Mie insa nu imi place postura de victima si sunt prea harsait in politica pentru a mai crede in coincidente!

Published in: on Decembrie 3, 2009 at 10:37 AM  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://danmateiagathon.wordpress.com/2009/12/03/nu-cred-in-coincidente%e2%80%a6/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

