Declaraţie de presă

 

În data de 15.04.2010 mi-am dat demisia din funcţia de Secretar General al Confederaţiei Patronale din Industria României (CONPIROM).

Începând de astăzi, 21.04.2010, în urma deciziei Consiliului Preşedinţilor din cadrul Alianţei Confederaţiilor Patronale din România (ACPR), am fost numit purtător de cuvânt al acestei confederaţii, cel mai puternic bloc patronal din România, incluzând 13 confederaţii şi asociaţii naţionale.

În această calitate, voi duce mai departe strădania mea de unificare a mişcării patronale din România şi de promovare a acestui sector în dialogul social cu Guvernul şi sindicatele.

Vă mulţumesc cu această ocazie pentru atenţia cu care mi-aţi urmărit activitatea până în prezent, cu speranţa că voi avea parte şi în continuare de întrebările, aprecierile, dar mai ales de criticile dumneavoastră şi ale întregii mass-media.

Published in: on Aprilie 22, 2010 at 12:26 AM  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://danmateiagathon.wordpress.com/2010/04/22/declaratie-de-presa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

