Azi la Realitatea am atacat subiectul impozitarii sectorului IT

Realitatea de la 9.00

http://www.realitatea.net/jurnale.html

Published in: on Mai 27, 2010 at 11:18 AM  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://danmateiagathon.wordpress.com/2010/05/27/azi-la-realitatea-am-atacat-subiectul-impozitarii-sectorului-it/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Am inteles de pe blogul d-lui pambuccian ca stirea ar fi o dezinformare grosolana…
    Sectorul privat din IT NU va fi impozitat!

  2. @AM eus
    Nu pot decat sa sper in acest lucru. Astept legile si atunci vom vedea pe text.

  3. On mai 27, 2010 at 11:14 AM titi Said:
    Domnule Agathon, sper ca pana la sfarsitul zilei sa faceti iar un tur de forta pe la toate televiziunile si sa va cereti scuze in fata industriei de IT. Dezinformarea de proportii pe care ati facut-o in aceasta dimineata la Realitatea TV da masura demagogiei care va caracterizeaza. Probabil din cauza periplului pe la televiziunii si a foamei de capital de imagine ati uitat sa va informati corect inainte de a anunta ca veniturile programatorilor vor fi impozitate. Rar mi-a fost dat sa vad un om atat de populist si in acelasi timp atat de inconstient. Fiecare pasare pe limba ei piere. Asa cum v-ati arogat merite false, batandu-va cu pumnul in piept ca dumneavoastra ati fi rezolvat problema IT-istilor (nimic mai fals, industria stie foarte bine cine a rezolvat aceasta problema), asa ar trebui sa va asumati gafa monumentala facuta prin postul de deasupra. Va recomand sa va retrageti din acest domeniu in care vreti sa intrati cu forta si sa va ocupati de palmieri, daca s-ar putea. v-ati facut singur un deserviciu imens in goana dupa imagine. Sectorul IT stie foarte bine la aceasta ora in ce eroare va alfati, si credeti-ma, nu veti avea acces in aceasta industrie orice ati face. Populismul si demagogia sunt singurele aspecte care va caracterizeaza.

    Răspunde
    On mai 27, 2010 at 11:32 AM danmateiagathon Said:
    Sunteti suparat degeaba sau, mai bine sus, nu degeaba, dar nu pe cine trebuie. Nu am nimic sa-mi reprosez cata vreme lupta mea pentru sectorul IT, prin Alianta Confederatiilor Patronale, a fost sincera, chiar daca am avut ieri surpriza sa vad ca intelegerea avuta cu Guvernul nu a fost respectata. Nu am renuntat nici acum, iar insistenta pe acest subiect nu tine de dorinta mea de popularitate, de care am deja parte. In plus, eram constient de riscurile implicarii intr-o asemenea disputa cata vreme decizia nu depine de mine. Imi pare rau ca nu aveti incredere in acest demers care nu este numai al meu, ci al tuturor Confederatiilor pe care le reprezint (9 confederatii si 5 asociatii de business)

    Răspunde
    On mai 27, 2010 at 11:35 AM titi Said:
    Ce nu intelegeti dumneavoastra domnule Agathon, sau nu vreti sa intelegeti, este ca a fost ELIMINAT PERICOLUL IMPOZITARII VENITURILOR PROGRAMATORILOR, dar se pare ca va este teama sau rusine sa recunoasteti ca ati dezinformat astazi o intreaga industrie. Mai clar, NU VOR FI IMPOZITATE VENITURILE PROGRAMATORILOR. Cum puteti sustine in continuare aceasta aberatie? Chiar asa dezinformat sunteti?

  4. Ne lamuriti si pe noi care este pana la urma adevarul? Eu inclin totusi sa am mai multa incredere in dl. Pambuccian.

    • @Florin Pop
      Am postat mai sus proiectul cotroversat al Guvernului de modificare a Codului Fiscal prin care este abrogata litera l art. 55 (in legea 571/2003 e 56, nu inteleg confuzia) care prevedea scutirea de impozit a programatorilor.
      56 alineatul (4) Următoarele sume nu sunt incluse în veniturile
      salariale şi nu sunt impozabile, în înţelesul impozitului pe
      venit:
      l) veniturile din salarii, ca urmare a activităţii de
      creare de programe pentru calculator; încadrarea în
      activitatea de creaţie de programe pentru calculator se face
      prin ordin comun al ministrului muncii, solidarităţii sociale
      şi familiei, al ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei
      informaţiei şi al ministrului finanţelor publice;
      In textul codului fiscal propus spre modificare avem:
      9. La articolul 55, alineatul (4), literele a1), a2), j), k) şi l) se abrogă.

  5. Domnule Pop, imi cer scuze ca imi permit eu sa incerc sa clarific aceasta nebuloasa. Pot sa va spun urmatoarele: dezinformarea facuta de domnul Agathon este aceeasi dezinformare facuta de ziarul gandul care marti a intrat in posesia unei variante vechi de lucru a codului fiscal si a publicat-o ca atare, fara sa verifice daca a intervenit vreo modificare. Azi, atat realitatea, cat si antena au preluat ce a publicat gandul, tot fara sa verifice daca s-a modificat ceva. De asemenea, domnul Agathon a facut revista presei si apoi a dezinformat prin emisiuni toata industria de IT. Pe blogul domnului Pambuccian este un link catre ANIS care a publicat documentele oficiale in legatura cu acest subiect. http://www.anis.ro/2010/05/27/status-impozitul-0-documentele-de-angajament-ale-romaniei/
    In speranta ca veti da crezare celor spuse de mine, va invit la o lectura a documentelor reale si de actualitate.


Lasă un răspuns

