“Nu am fi dat greş cu Dracula”

http://www.libertatea.ro/stire/sefa-anat-nu-am-fi-dat-gres-cu-dracula-298600.html

Preşedinta Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România, Corina Martin, a declarat că brandul turistic axat în jurul temei „Dracula” ar fi fost un succes, adăugând că actualul brand turistic este criticat mai ales de către populaţia, care contesta însăşi nevoia României de a avea un brand. Corina Martin

„Am făcut parte din echipa de consultanţi pentru conceperea brandului şi rezultatul voturilor exprimate de cei 33 de consultanţi şi de minister este chiar ceea ce este acum atât de criticat mai ales de nespecialişti şi de oameni care contestă, din pacate, însăşi nevoia României de a avea un brand, pe care să trebuiască să-l mai şi promoveze!”, a mărturisit Corina Martin, intr-un interviu pentru Bloombiz.ro.

„Eu, personal, aş fi mers pe Dracula, pentru că ştiu sigur că nu dădeam greş şi aveam şi o rampă solidă deja construită”, a mai menţionat şefa ANAT.

Însă Corina Martin a completat că cel care contează, acum, este votul echipei şi va continua să susţină rezultatul final.

Anunțuri
Published in: on August 4, 2010 at 7:58 PM  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://danmateiagathon.wordpress.com/2010/08/04/%e2%80%9cnu-am-fi-dat-gres-cu-dracula%e2%80%9d/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: