Un editorial Libertatea care merita citit

Vreau all inclusive! | Liber la cuvânt

Florian Bichir 21 Martie 2012

Chiar dacă turismul nostru este cum este, mai apar şi tot felul de neaveniţi să vorbească despre el. Zilele trecute, un cetăţean de origine orientală s-a apucat să dea sfaturi. Fac o mică precizare: foarte mulţi cetăţeni arabi care s-au stabilit în România chiar iubesc aceste plaiuri, başca femeile noastre. Foarte puţini sunt nişte ciuhapi, cum se spune în popor. Ăsta de care vorbesc era sigur ciuhap, din moment ce s-a apucat să declare că România nu are nevoie de servicii all inclusive asemănătoare celor din Turcia, Grecia sau chiar Bulgaria. Motivaţie halucinantă. Dacă ar avea astfel de servicii, românii ar deveni obezi, dar şi alcoolici! Incredibil ce tupeu pe acest individ. Deci, dacă am avea şi noi standarde asemănătoare altor ţări, am deveni graşi şi beţivi. Or, asta nu ne trebuie. Nu sunt un mare amator al vacanţelor all inclusive, dar n-am ce face. Am aşa puţine zile libere, încât prefer să zac cu totul la nas. Nu mai am vârsta aventurii, iar copiii habar nu au ce înseamnă altfel de turism. Evident, mi-ar face plăcere să îmi petrec zilele libere precum Radu Mazăre, dar nu-mi iese. Aşa că dorm ca un leşinat, puteţi spune chiar porc, cu troaca în faţă!

Revenind la ciuhapul nostru, trebuie spus că singurul care l-a contrazis a fost Dan Matei Agathon, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii. I-a dat peste nas, explicând clar că aceşti indivizi cu mentalitatea lor ţin turismul românesc pe loc. Ba mai mult, îl sabotează, sute de mii de români preferând ofertele all inclusive din Antalya, din insulele greceşti sau de la Nisipurile de Aur, şi nu din România. Matale, ciuhapule, de ce nu te ocupi de turism lângă dunele tale?


Published in: on Martie 21, 2012 at 12:48 PM  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://danmateiagathon.wordpress.com/2012/03/21/un-editorial-libertatea-care-merita-citit/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

