România intră pe piaţa cadourilor de lux pentru angajaţi

Editorialul de luni din Curierul National

Pentru că toată lumea dă numai veşti proaste, poate e timpul şi pentru o veste bună. Joi seara am fost invitat la lansarea în premieră a pachetelor-cadou Emova, de inspiraţie franceză, care înseamnă o deschidere către arta gurmanderiei şi a serviciilor de lux din România. Cadourile pot fi oferite de firme angajaţilor lor sau pot fi făcute şi între companiile partenere, ele constând în tichete pe baza cărora dăruiţii îşi pot petrece o seară într-unul din cele mai bune restaurante cu specufuc francez.

Dincolo de alura glamour a evenimentului, alegerea anului 2012 de către grupul Cheque Dejeuner pentru lansarea produsului poate fi un semn de optimism pentru mediul privat. Poate că a venit vremea ca şi în România să avem o piaţă pentru servicii de top şi pentru încurajarea performanţei şi a rezultatelor altfel decât prin clasicul „să zicem mersi dacă ne luăm salariul la timp”. Sper şi cred că firmele de succes din România îşi vor permite şi îşi vor încuraja angajaţii răsplătindu-i prin asemenea pachete-cadou care înseamnă descoperirea unei alte lumi, cea a gurmanderiei franceze din restaurantele care au intrat în parteneriatul Emova.

Şi dacă tot ne lăudăm sau măcar sperăm că Bucureştiul mai are ceva din Micul Paris, uite o ocazie să probăm acest lucru şi să reînviem vremurile în care nu se întâmpla nimic în Capitala Luminilor care să nu fie preluat şi în Bucureşti.

Una peste alta, dacă piaţa românească asistă la o relaxare şi la o relansare a produselor de lux ca recompensă pentru angajaţi, acesta nu poate fi decât un semn bun după prea mulţi ani în care banii au fost puţini, iar semnul de succes consta în evitarea falimentului. Sper că am depăşit acel moment şi că se vor întoarce vremurile bune în care firmele să îşi permită dărnicia de a-şi răsplăti angajaţii performanţi cu bonsuri de tipul celor lansate de Cheque Dejeuner. Ar fi o dovadă că economia îşi revine şi că am reuşit să salvăm ceva din capitalismul românesc. Şi dacă în Franţa cifra de afaceri derulată în jurul acestui model de tichete-cadou pentru restaurantele de top ajunge la 350 de milioane de euro, poate că şi Micul Paris va găsi interesantă pasiunea pentru rafinament pe care o culegem de pe malurile Senei de mai bine de 100 de ani.

Anunțuri
Published in: on Aprilie 7, 2012 at 3:32 PM  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://danmateiagathon.wordpress.com/2012/04/07/romania-intra-pe-piata-cadourilor-de-lux-pentru-angajati/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. […] la fața locului, numai ce ne pomenim că vine fostul ministru Dan Matei Agathon la noi (io mă știam cu el din timpuri străvechi, ca să zic așa :D) și începem să facem o […]

  2. […] de șoc bloggeri DreamTeamRO, avându-l ca invitat special la masa bloggerilor pe fostul ministru, actual blogger , domnul Dan Matei […]


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: